Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
19.ledna | Petr Miler
Troufneme si říci, že mezi řadou podobných firem přisel aspoň s výjimečnými a mnoha ohledech lákavými vozy, se kterými oslovil reálné zákazníky. Přesto mu nezbývá než zavřít krám. A pozoruhodné je, že už se ani nepokouší dát věci do pořádku. více zde
Britové chtěli udělat z nepotřebných telekomunikačních boxů u silnic dobíjecí stanice pro všechny. Zůstali u jednoho, který rozeberou
17.ledna | Petr Prokopec
Na první pohled to byl úžasný nápad, který by Britům přidal desítky tisíc nových dobíjecích stanic napříč celou zemí. Jenže nakonec nedostanou ani jeden, projekt míří po pilotní výstavbě jediné nabíječky do koše. více zde
Jedné z velkých továren VW nedaleko Česka hrozí uzavření navzdory dočasné jistotě, 1 000 lidí skončí už letos
16.ledna | Petr Miler
Už několikrát jsme uvedli, že dohoda VW se zaměstnanci z konce loňského roku lidem reálně negarantuje prakticky nic a sliby firmy nejdou dohromady s tím, co Volkswagen paralelně plánuje jinými cestami. Týká se to i fabriky automobilky v nedalekém Cvikově. více zde
Už i Opel zrušil plán přejít jen na elektromobily, rok 2028 byl ostatně od začátku naprostou utopií
16.ledna | Petr Prokopec
A nezvládne to ani v Británii jako Vauxhall, kde musí vycházet vstříc mnohem drsnějšímu politickému diktátu. Plán neprodávat od roku 2028 nic jiného než elektromobily tak padá, kdo to jen mohl čekat? více zde
Firma začala prodávat sadu, která vám udělá superdrahé SUV Ferrari z obyčejné Toyoty, může čekat dopis z Itálie
16.ledna | Petr Prokopec
Auto, na které se díváte, vypadá jako Ferrari Purosangue, ve skutečnosti je to ale obyčejná Toyota Crown Sport. Drahý italský stroj evokuje už v sérii, a tak se dotažení práce samotné automobilky až do krajnosti vyloženě nabízelo. Maranello to stěží ponechá bez povšimnutí. více zde
Pět let trvající pokus Němců elektrifikovat dieselové kamiony s pomocí trolejí nad dálnicí definitivně rozebírají jako miliardové fiasko
15.ledna | Petr Prokopec
Skuteční experti to říkali už v roce 2019, kdy se s dálničními pantografy začínalo. Politici potřebovali na stejné zjištění dalších pět let a miliardový rozpočet. Až pak došli k závěru, že kráčet touto cestou je jen nákladný nesmysl. Síť pokrývající 25 km dálnic se tak začíná rozebírat. více zde
John Cena musí spolknout další finanční katastrofu, za auto pořízené za 13 milionů mu nikdo nechce dát víc jak polovinu
15.ledna | Petr Prokopec
Cena je sympaťák a automobilový nadšenec první kategorie, takže mu opravdu nepřejeme nic zlého, s investicemi do aut mu to ale nejde. Za tento stroj dal takřka 13 milionů dolarů, teď se ho ale marně pokoušel prodat za jakkoli blízkou sumu. více zde
Prodejní šéf VW se zoufale snaží udat nechtěná elektrická auta a říká, že jsou spolehlivější. Data ukazují pravý opak
15.ledna | Petr Miler
Jistě se najdou konkrétní elektrická auta, která jsou spolehlivější než konkrétní spalovací vozy. Ale tvrdit to takto paušálně? To nemá s realitou nic společného, téměř neexistují „velká data”, která by něco takového potvrzovala. A není to jediná manipulace Martina Sandera. více zde